The Lost World: Jurassic Park arcade 2 player 60fps - video-games-arcade.com

The Lost World: Jurassic Park arcade 2 player 60fps

arronmunroe
Views: 3076694
Like: 14184
Best viewed in 60 fps. I’m player 1 and Mark is player 2.

189 Comments

  1. No one's gonna talk about how they made you shoot the anus of a brachiosaurus that was literally minding its own business taking a shit?

  2. The only game where you can shoot a Brontosaurus' asshole to stop it from pooping on you

  3. 5:58 It's amazing to think that this game actually lets you shoot at a dinosaur while it's taking a dump, and this was 4 years before Conker's Bad Fur Day!

  4. I like how to T.Rex is like "Oh… here I come… imma gonna bite cha!" o O o

  5. T.REX Female๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š
    DEINOSUCHUS๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š
    CARNOTAURUS๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š
    T.REX Female๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š
    T.REX Male๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š๐Ÿ’š

  6. I've had dreams that looked like the graphics in this game. Just no dinosaurs

  7. What's funny is that in the book the female Tyrannosaurus was the bigger one.

  8. This reminds me of house of the dead

  9. I remember trying how terrified I was of this game and how many times I tried to play it, but I was never able to even reach the middle of it..

  10. ไธป่ง’ๆ˜ฏๅคš้บผ่ฎ“ๆ้พ่จŽๅŽญ็š„ไธ€ๅ †ๆ้พ่ฆๅ‚ทๅฎณไป–ๅ€‘ใ€‚

  11. We've helped the baby. Now let's kill it's parents.

  12. Ah yes, the often-missed paleontological fact that dilophosaurs commonly pack in numbers up to 700.

  13. Cheverengue.. โ˜บ๐Ÿค—๐Ÿ˜๐Ÿ™„..

  14. Who could forget that memorable quote from Ian Malcom: Hurry up!

  15. i could have sworn that in stage 2 if you didn't nail all the critical shots as the third brachiosaurus as it's pooping from afar, you would then have to face it and fight it as it shoots poop balls at you (success/fail event).

  16. As awesome as it is to see this game again- the crosshairs just do not do this game justice compared to the skill needed for the light guns.

    And these players literally managed to kill essentially every single victim in need of help lol.

    Still a great vid though.

  17. If they did a remake to this Classic it would be insane

  18. what would happen if you played the game on expert?

  19. I never ever played this for fun. But just pretending to be on Isla Sorna.

  20. These kinda games are the reason I keep my hacked Wii around . jp/2 is awesome!

  21. I once completed the game alone, with two guns. 2 continues each. Yeah, it was quite difficult even after playing it for 2 years on just one gun and I'm not here to brag hahaha

  22. now that I'm watching this… I just realized… did they only hire one guy to dub the whole thing? Why's everyone sounds the same?

  23. ใƒชใƒญใƒผใƒ‰ใ“ใพใ‚ใซใ™ใ‚Œใฐใ‚‚ใฃใจ่ขซๅผพๆธ›ใ‚Šใใ†

  24. Finished this game with my brother, one of my best gaming memories.

  25. How the freak is that lady still alive from get chomped on make no sense. She got to have super powers

  26. Permainan ini cukup nostalgia bagi saya
    Kerana saya pernah main game ini
    Masa saya umur saya 4 tahun

  27. BRUH how did you get the autocenter to stop. My joystick keeps centering.

  28. ใ‚ฌใƒณใƒ€ใƒ  overdrive says:

    When I was a kid the bowling alley by my house had this game, loved this game, I put so many quarters into it lol

  29. 20:53 Is this qte scripted to always fail? I kept trying to succeed at that part to try and save the guy, but I never seem to succeed.

  30. I never knew the dilophosaurus would be on site b.

  31. This game is much better than 2015 Jurassic Park Arcade game.

  32. So nice of all these dinosaurs to just stand there with their mouths open so you can shoot them.

  33. 5:58 imagine just taking a shit and you getting shot at for no reason. ๐Ÿ˜‚

  34. Winner Do Kill Dino Not Drugs
    I Don't Know What To Type
    Bruh l didn't edit it

  35. I used to play this with my Dad and Sister in a little arcade in Puerto del Carmen, Lanzarote when we went on holiday in the summer many years ago. Must have been 2003/4/5. Glad videos like this are still around.

  36. I remember playing these games in the arcade with my Dad, always will

  37. Managed to finish this game once with my cousin, felt like the biggest accomplishment of my life when I was 9

  38. Shooting a brontosaurus in the ass while its taking a dump so it doesnโ€™t blast you in the face with its shitโ€ฆ

    Good lord this game.

  39. I love this game I used to play it as a kid I know a lot about Jurassic park the best movie is lost world

  40. Remember the mistake they made in Jurassic park.

  41. Pretty good graphics for an arcade game back then. Love the animations!

  42. The newer jurassic park arcade games don't compare to this!! The suspense is amazing

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *